Zbudujemy dla Twojej firmy landing page, który sprzedaje lub generuje leady!
Landing Page – czym jest ?
Landing page to nic innego jak jednostronicowa strona zapisowa. Do budowy landing page wykorzystuje się dedykowane oprogramowania umożliwiające budowę stron lądowania pod konkretne cele przedsiębiorstwa. Wśród głównych celów możemy wyodrębnić sprzedaż, generowanie leadów oraz budowy bazy adresów e-mail.
Czy landing page ma sens
w mojej branży?
Skuteczność landing page w zdecydowanej większości przypadków nie wynika z branży,
a sposobu zaprojektowania strony internetowej oraz zastosowanej na nich komunikatach. Najczęstszym powodem niskiej konwersji jest problem z dopasowaniem komunikatu
do segmentu rynku do którego chcemy docierać. Brak zrozumienia potrzeb buyer persony przyczynia się do stosowania błędnych komunikatów z którymi grupa docelowa
nie potrafi się utożsamić.
Co zyskasz dzięki stworzeniu landing page
dla b2b?
Strona lądowania typu landing pages niesie za sobą szereg zalet,
wśród najważniejszych możemy wyodrębnić:
Niskie koszty -> wysokie efekty
Budowa dedykowanego landing page pod aktualne cele Twojego przedsiębiorstwa jest
tańsza niż budowa klasycznej strony internetowej. Strona tego typu świetnie sprawdzi się
we wszelkiego typach dedykowanych kampaniach reklamowych pod okresową sprzedaż, wprowadzanie nowego produktu/usługi do oferty czy budowy procesu sprzedaży przy wykorzystaniu webinarów.
Optymalizacja konwersji oraz kosztów leada
Współpracując z naszą firmą, masz pewność szybkiego reagowania na wyniki kampanii
oraz konwersji na stronie sprzedażowej. Dzięki temu uzyskasz bardzo satysfakcjonującą konwersję oraz koszt leada do Twojego biznesu.
Opieka nad potencjalnym klientem na każdym etapie procesu zakupowego
Dedykowane oprogramowania umożliwiają budowę wielu szablonów, które następnie
będą wykorzystywane przy budowie kolejnych stron tego typu. Oszczędza to czas na zbudowanie wielu stron zapisowych dopasowanych do aktualnego punktu w procesie zakupowym potencjalnego klienta. Proces tworzenia landing page jest szybszy,
co w przypadku mikro czy małych firm, które nie mogą sobie pozwolić na brak klientów
przez dłuższy czas – jest nie bez znaczenia.
Krążenie klienta wokół Twojej marki oraz ograniczenie poszukiwań konkurencyjnych firm
Budowa dedykowanych stron pod każdy z etapów procesu zakupowego Twojego potencjalnego klienta umożliwia lepsze zaopiekowanie się tym klientem. Budując landing page korzystamy z dedykowanych integracji, które umożliwiają stałą i regularną komunikację
z potencjalnym klientem. W momencie gdy klient odłoży zakup na później. to mamy możliwość zastosowania dodatkowych działań, które spowodują, iż w momencie gdy klient powróci
do procesu zakupowego – nasza firma będzie pierwszą o której pomyśli.
Ułatwiony proces optymalizacji konwersji oferty na stronie docelowej
Wykorzystujemy dedykowane wtyczek analizujących oraz pokazujących zachowania odbiorców na naszej stronie. Mamy dokładny zapis zachowań ludzi korzystających
z urządzeń mobilnych czy komputerów na naszej stronie.
Dedykowany landing page
Posiadasz stronę na wordpress ale chcesz wprowadzić na rynek nowy produkt?
Chcesz wprowadzić dedykowane kampanie pod okresową sprzedaż
konkretnych produktów czy usług?
Chcesz wdrożyć webinary czy budować bazę newsletterową?
Landing page pomoże Ci zrealizować każdy z tych celów
Wzrost sprzedaży za pomocą kilku kliknięć
Korzystając z naszego kilkuletniego doświadczenia, doskonale wiemy,
jak projektować strony oraz jakie elementy wdrożyć na Twojej stronie
chcąc wpasować się w oczekiwania odwiedzających landing page.
Na przestrzeni tych lat sprawdziliśmy kilkadziesiąt różnych wyglądów landing page.
Wyciągnęliśmy szereg wniosków, które następnie przełożyliśmy na projekt strony landing page charakteryzującej się ponadprzeciętną konwersją. Szablon ten możemy wdrożyć u Ciebie, tworząc witrynę przyjazną użytkownikowi, odpowiadającą na jego problemy
oraz bolączki – w efekcie stronę, która będzie świetnym narzędziem lead generation.
Jak wygląda proces współpracy przy projektowaniu landing page?
Analiza dotychczasowych działań oraz grupy docelowej to absolutny fundament, który rozpoczyna proces projektowania oraz pracy nad landing page. Dzięki temu etapowi jeszcze lepiej rozumiemy problemy, bolączki czy wyzwania Twojej grupy docelowej. Pozwala nam
to dopasować odpowiednie komunikaty w treściach, które będą precyzyjnie będą trafiać
do potencjalnego klienta.
Etap ten obejmuje również analizę marketingu Twojej najbliższej konkurencji, jej lejka marketingowego oraz aktualnie prowadzonych działań contentowych. Uzyskujemy tym samym bardzo dużo informacji, które następnie możemy wdrożyć u Ciebie.
Przekładamy drogę zakupową Twojego potencjalnego klienta, jego obawy oraz
wątpliwości na każdy etap lejka sprzedażowego w Twojej firmie.
Plan wdrożenia narzędzi do automatyzacji oparty jest o wcześniej otrzymaną od Ciebie strategię marketingową lub w oparciu o przygotowaną wspólnie strategię
( jeśli takowej jeszcze nie posiadasz) Wykorzystywane materiały oraz zaprojektowane sekwencje procesów marketingowych uwzględniające spersonalizowane komunikaty
zbiją obiekcje co do podjęcia decyzji o zakupie.
Zapis Twojego potencjalnego klienta na landing page to dopiero początek jego drogi
do zakupy, czego jesteśmy doskonale świadomi. Uwzględnimy to na etapie budowy landing page oraz dalszych automatyzacji prowadzących go po Twoim lejku marketingowych.
Dotrzemy do klientów, którzy dokładnie wiedzą czego chcą i mówią “poproszę” oraz tych klientów którzy dopiero są na pierwszym etapie procesu zakupowego – szukają koncepcji, możliwości rozwiązania swoich problemów.
Wykorzystując reklamy płatne czy media społecznościowe skierujemy odbiorców na przygotowaną stronę firmową. W trakcie napływu nowych odbiorców prowadzimy ciągły nadzór nad prowadzonymi działaniami oraz błyskawicznie reagujemy na zmiany.
Po uzyskaniu pierwszych danych jeśli będziemy widzieć pole do optymalizacji landing page’a przystępujemy
do usprawnień na landingu. Nagłówki, układ graficzny czy nawet napis na przycisku z wezwaniem do działania tzw. “cta” – to wszystko bierzemy pod uwagę.
Ciągła analiza uzyskiwanych danych dotyczących konwersji strony, wprowadzanie zmian służących jej optymalizacji przyczynia się do uzyskiwania maksymalnych efektów przy redukcji szans na przepalanie czasu oraz pieniędzy potrzebnych
do stworzenia kolejnego kanału dotarcia do grupy odbiorców potencjalnie zainteresowanych
waszą ofertą.
Co zyskasz dzięki budowie landing page
w b2b z DochodowyMarketing?
Masz dodatkowe pytania dotyczące budowy stron sprzedażowych oraz zapisowych dla Twojego biznesu?
Wypełnij poniższy formularz i w ciągu 24 godzin przedstawimy wszystkie szczegóły
Skontaktuj się z nami bezpośrednio
883 237 917
MASZ DOŚĆ ZABIERANIA CI KLIENTÓW PRZEZ KONKURENCJĘ?
SKORZYSTAJ Z WIEDZY MAJĄCEJ REALNY WPŁYW NA TWÓJ BIZNES
Odbierz dostęp do mini kursu marketingowego!